You are currently viewing הסלטיקס נגד הנטס וגם הלייקרס, הקליפרס ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נגד הנטס וגם הלייקרס, הקליפרס ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מומלצי הליג פאס:

ברוקלין נטס (9-9) – בוסטון סלטיקס (4-13) 19:00:

שלושה ימים אחרי שנפגשו בבוסטון, הנטס והסלטיקס יפגשו שוב, הפעם בברוקלין, במשחק בין שתי קבוצות שהקשרים ביניהן הגדירו במידה רבה את גורלן בשנים האחרונות. החל מהטרייד של פירס וגארנט ועד המעבר של קיירי בקיץ האחרון, ברוקלין ובוסטון הן שני פרנצ'ייזים שפעלו באינטנסיביות על מנת לבנות קבוצה שיכולה להתחרות על התואר, ובעוד תקוותיה של ברוקלין יחכו לשנה הבאה, בוסטון בהחלט עשויה להיות קבוצה של כאן ועכשיו.

הסלטיקס התאוששו משני הפסדים רצופים עם ניצחונות קשים על סקרמנטו ועל ברוקלין, כל ארבעת ההפסדים שלהם העונה היו בחוץ והם ממשיכים לשמור על מאזן ביתי מושלם. ההצלחה של הסלטיקס נשענת על רביעיה התקפית שנותנת תרומה יציבה של 19 נקודות או יותר למשחק. קמבה ווקר השתלב נהדר ומוביל את קלעי הקבוצה, ג'ייסון טייטום אחרי עונה פושרת חוזר להראות את היכולת שסימנה אותו כסופרסטאר עתידי בליגה, ואף יותר ממנו ג'יילן בראון נותן עונת שיא של 19.4 נקודות למשחק, כאשר גם בפרמטרים אחרים הוא מראה שיפור דרמטי עם עלייה מ-4 ריבאונדים ל-7, עליה של 9 אחוז בקליעה מהעונשין ו-2% בקליעה מהשדה ולשלוש.

מה שמאוד מרשים הוא שהסלטיקס מצליחים לשמור על הזהות ההגנתית שלהם, על אף שהחליפו את אל הורפורד באנס קנטור, הידוע לשמצה ביכולות ההגנתיות שלו. לבוסטון אין למעשה רים פרוטקטור משמעותי ובכל זאת הם סופגים רק 104 נקודות למשחק כאשר גם בהפסדים שלהם לדנבר ולקליפרס הם ספגו פחות מ-100 נקודות ל-48 דקות (המשחק מול הקליפרס נגמר בהארכה).

הנטס אולי לא ציפו להיות במירוץ האליפות לפני שדוראנט חוזר, אבל היכולת שלהם עדיין מאכזבת והאכזבה סובבת במידה רבה את קיירי ארווינג. הגארד שזכה לבוז על אף שלא שיחק כאשר הנטס יצאו לבוסטון לפני 3 ימים, נפצע ומאז קבוצתו נמצאת במאזן 2-5, כולל 4 ניצחונות רצופים. העובדה ששוב קיירי מצטרף לחבורה מגובשת ששיחקה טוב יותר משציפו ממנה, והשתלבותו מלווה בירידה ביכולת הכוללת מעוררת שאלות גדולות לגבי יכולתו להיות כינור ראשון. למזלה של ברוקלין הוא לא יהיה כזה לעוד זמן רב.

הלילה קיירי לא צפוי לשחק ובהיעדרו מי שעשה את קפיצת המדרגה הוא ספנסר דינווידי. הגארד המצוין קולע 20 נקודות למשחק, כאשר הוא נעזר בקו האחורי בכריס לוורט וג'ו האריס. ברוקלין תמשיך להתלבט על הציוותים בקו הקדמי בין דיאנדרה ג'ורדן שהגיע בעיקר מסיבות חברתיות, ומשחק כרגע פחות מג'ארט אלן הנייד ומודרני הרבה יותר.

המשחק היום, אם כן, יהיה משחק של גארדים ופורוורדים בעיקרו, ולהערכתי לבוסטון יש יותר כוח אש בתחום הזה כדי להבטיח ניצחון שני ברציפות על היריבה מברוקלין.

הימור: בוסטון ב-8.

פיניקס סאנס (9-8) – דאלאס מאבריקס (6-11) 4:00:

המשחק הזה לא היה נכנס כמומלץ ליג פאס בערב רגיל, אבל בכל זאת יש כאן דיי סיפורים כדי להפוך אותו לשווה צפייה.

הרצף הנהדר של דונצ'יץ' ודאלאס נעצר מול הקליפרס, כאשר הסלובני פגש קיר בצורת קוואי לנארד. 22 נקודות היו ללוקה אבל 0 מ-8 משלוש, 7 איבודים ו-4 מ-14 מהשדה סיפרו נכון יותר את הסיפור והוא שלוקה הוא אולי כבר סופרסטאר בליגה הזאת, אבל הוא עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה מול הגדולים ביותר, בוודאי כשהאורות דולקים בעוצמה ותשומת הלב מופנית אליו.

המשחק הזה הזכיר ללוקה כמה דרך יש לו עוד לעשות, ואף יותר מכך עוד כמה יש למאבריקס לעשות לפני שיקיפו אותו בסגל מסייע טוב מספיק כדי להתמודד מול אריות המערב, אבל צריך להזכיר שלא זאת הייתה הציפייה מדאלאס העונה. הציפייה היא להגיע לפלייאוף ומאחר ולוקה לא יפגוש את קוואי מדי ערב, סיכוייהם של המאבריקס נראים כרגע טובים.

הלילה היא תפגוש קבוצה שטובה יותר מהקליבר שלה, כאשר היא תצא לפיניקס למשחק הראשון מבין ארבעה בין השתיים שהיו יריבות גדולות בתחילת שנות ה-2000 העליזות.

פיניקס פתחה את העונה כאחת ההפתעות המרעננות שלה, אבל גם אז וגם היום אני ממשיך לטעון שמדובר בבלוף. דווין בוקר הוא מנפח סטטיסטיקות קלאסי וכאשר דיאנדרה איטון שיחק רק משחק אחד העונה, הסאנס נשארים עם שחקנים משלימים סבירים אבל לא יותר מכך, וכאשר היכולת של ארון ביינס תחזור לקרקע המציאות היא תגלה שעם כל הכבוד לקלי אוברה, ריקי רוביו ודריו סאריץ', לפלייאוף במערב זה פשוט לא מספיק.

הסאנס הפסידו 4 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כשהם חוטפים מעל 120 נקודות מוושינגטון, סקרמנטו וניו אורלינס, לא בדיוק מאריות הליגה. כך, המשחק הזה נותן לדאלאס וללוקה את ההזדמנות לחזור למסלול, הזדמנות שהקבוצה שקלעה 137 נקודות או יותר ב-3 משחקים רצופים לפני ההפסד לקליפרס, בהחלט יכולה לקחת.

הימור: דאלאס ב-15.

לוס אנג'לס לייקרס (2-16) – וושינגטון וויזארדס (10-6) 5:30:

פערי היכולות בין הקבוצות הללו היו אמורות להשאיר את המשחק מחוץ למומלצי הליג פאס, אבל מבט על לוח המשחקים של וושינגטון מרמז על כך שלמשחק הזה יכול להיות ערך בידורי משמעותי. הוויזארדס חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, כשהם גוברים על פיניקס 132-140. באותה הזדמנות הקבוצה שמשחק ממוצע שלה כולל 240 נקודות חזרה לייצר משחקים מטורפים בקצב שמזכיר את קבוצות הראן אנד גאן של העבר.

מי שמוביל את וושינגטון הוא בראדלי ביל שקולע 29 נקודות למשחק באחוזים מצוינים, והוא סוחב חבורה דיי בינונית של שחקנים למאזן סביר תוך כדי שוושינגטון גורמת לך לשפשף את העיניים כשאתה פותח את רשימת התוצאות של הלילה ב-NBA.

הלייקרס, לעומת זאת, ממשיכים במסלול שסומן עבורם כאשר דיוויס הצטרף בקיץ. היכולת ההגנתית של הקבוצה מוסיפה להיות מרשימה, בעוד היכולת ההתקפית הייתה צפויה. המעבר של לברון לעמדת הפוינט גארד באופן מוחלט נראית כהצלחה גדולה, והלייקרס מראים אופי מרשים. חמשת הניצחונות האחרונים שלה הושגו ב-10 נקודות או פחות, וזה לא מפתיע כאשר משחק אצלה הקלוזר הכי טוב שיש לליגה הטובה בעולם להציע נכון להיום.

הימור: הלייקרס ב-8.

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (10-7) – טורונטו רפטורס (4-13) 2:00:

סיכויי הפלייאוף של אורלנדו עדיין לא תמו, אבל הם הולכים ומתרחקים כאשר המג'יק הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם, והלילה אחת ההתקפות החלשות בליגה (102 נקודות למשחק) תפגוש את אחת ההגנות הטובות שיש לליגה להציע. אי אפשר שלא להתמוגג מהאופן שבו טורונטו המשיכה קדימה מהעזיבה של קוואי, כאשר פסקאל סיאקאם משלים את הטרנספורמציה שלו לסופרסטאר אמיתי. הרפטורס שמרו על הבית מול המג'יק כשניצחו אותם פעמיים בקנדה וכעת סדרת העונה הסדירה עוברת לפלורידה, ואם אורלנדו רוצה לשמור על סיכוי שלא לספוג סוויפ עונתי, היא תצטרך להתחיל לקבל עוד משחק גדול של פורנייה שקלע 30 בניצחון על הקאבס, הלילה הוא כמובן יפגוש הגנה טובה בהרבה.

הימור: טורונטו ב-12.

דטרויט פיסטונס (12-6) – שארלוט הורנטס (12-7) 2:00:

עוד משחק גומלין כאשר שארלוט שניצחה את דטרויט במשחק צמוד בביתה, תצא הפעם למישיגן כדי לפגוש את הפיסטונס הלא יציבים. דטרויט אחרי עונה חלשה ביותר, ממשיכה להטמיע את בלייק גריפין בחזרה לאחר שפתח את העונה פצוע ויחד עם דראמונד ולוק קנארד שפתח את העונה מצוין הם מהווים שלישייה לא רעה בכלל. בצד המאכזב של הדברים ט'ון מייקר לא מצליח להרים תרומה של ממש לקבוצה וגם מקבל פחות ופחות הזדמנויות. ההורנטס שבסה"כ נותנים עונה מעט טובה יותר מהצפוי, נהנתה מתרומה מאוזנת של וושינגטון, ברידג'ס, ביומו, רוזייר וגרהאם שקלעו כולם 12 נקודות או יותר. ההשתלבות של רוזייר לא קלה ויש הרבה סימני שאלה מסביבו אבל בשארלוט מתחיל להיווצר תלכיד צעיר ומוכשר ודומה שהיא שוב רחוקה מהלך או שניים מלחזור להיות קבוצה שמתחרה על מקום בפלייאוף אם לא תתפתה להאיץ את התהליך שלה.

הימור: דטרויט ב-5.

ניו יורק ניקס (14-4) – פילדלפיה 76'ס (6-12) 2:30:

הניקס ממשיכים למצוא דרכים חדשות לאמלל את האוהדים שלהם ולהשפיל את כל מי שמעורב בפרנצ'ייז האיום הזה. הניקס הגיעו לקיץ עם לא מעט אפשרויות לבצע מהלכים ויצאו ממנו עם סגל לא מאוזן ולא הגיוני שבאופן לא מפתיע התרסק עם אחת ההתקפות הגרועות בליגה. 4 הפסדים רצופים כולל לסן אנטוניו שבכושרה הנוכחי לא מנצחת את מכבי ביד אליהו דרדרו את העונה שלה לשפל חלש. הלילה היא תפגוש את פילי שפתחה את העונה בצורה טובה פחות מהצפוי אבל עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלה היא מתייצבת, אם כי התלות שלה באמביד ממשיכה להיות מוחלטת כפי שבא לידי ביטוי בהפסד לטורונטו שעצרה אותו לחלוטין עם 0 מ-11 מהשדה. הלילה הוא יפגוש בלשון המעטה הגנה מעט פחות מיומנת.

הימור: פילדלפיה ב-12.

קליבלנד קאבלירס (13-5) – מילווקי באקס (3-15) 2:30:

קליבלנד דווקא פתחה לא רע את העונה, והליגה אפילו שקלה להחזיר אותה לטופס הטוטו אבל 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים החזירה את קווין לאב וחבריו לקרקע המציאות, הקאבס מתקשים לייצר נקודות מול הגנות סבירות ומעלה, דומה שהבניה מחדש שם תימשך עוד לא מעט זמן. בצד השני ובשקט יחסי מילווקי משייטת לעבר אליפות המזרח, ויאניס לתואר ה-MVP. המתח העיקרי סביב המשחק הזה אם כן הוא בכמה מילווקי תנצח והאם רצף הדאבל דאבלים של יאניס יימשך.

הימור: מילווקי ב-15, וכן.

מיאמי היט (5-12) – גולדן סטייט ווריורס (15-4) 3:00:

דומה שכל ניצחון של גולדן סטייט מתקבל בפסטיבל בסדר גודל של אליפות של טורונטו, אחד כזה הושג מול שיקאגו מה שנותן לגולדן סטייט הזדמנות לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. הבעיה היא שהלילה הם יפגשו עוד קבוצה שנותנת בשקט בשקט עונה נהדרת. ההיט נכנסו לקצב דיי מהר בתחילת העונה, אבל האטו לאחרונה עם הפסדים ליוסטון ופילדלפיה שחשפו קשיים משמעותיים בשני צידי המגרש, כאשר ההיט קלעו רק 86 מול פילי, וספגו 117 מהארדן והרוקטס. הלילה לג'ימי באטלר וחבריו יש הזדמנות לחזור למסלול, ולשמור על המאזן הביתי המושלם שלהם עד כה העונה.

הימור: מיאמי ב-15.

אינדיאנה פייסרס (6-11) – אטלנטה הוקס (14-4) 3:00:

אני לא יודע מה אתכם אבל אני נהנה מאוד מאינדיאנה העונה. אחרי פתיחת עונה שנשענה על יכולת הגנתית טובה, רצף משחקים נוח אפשר לאינדיאנה להיכנס לקצב התקפי כשהם קולעים מעל 120 נקודות מול ממפיס ויוטה, במשחקים שהאריכו את רצף הניצחונות הרצופים שלהם ל-4 והזניקו אותם לצמרת המזרח. ברוגדון ממשיך להראות יכולת טובה, טי ג'יי וורן הוא הפתעה נעימה וסבוניס ממשיך להיות אחד השחקנים האהובים עליי בליגה. אירופאי אינטילגנטי שעל אף העונה החלשה ביותר שלו משלוש בקריירה מצליח למצוא דרכים אחרות לתרום ולצד 19 נקודות למשחק, הכי הרבה בקריירה שלו, הוא גם מוביל את קבוצתו בריבאונדים, וכשהקליעה תתייצב, והוא ליטאי אז זה אמור לקרות, הוא יכול להפוך לכוח של ממש בליגה, וכשאולדיפו יחזור, אינדיאנה יכולה להיות סוס שחור שאף קבוצה לא תהנה לפגוש, מעין טורונטו לעניים. מנגד, 8 ההפסדים הרצופים של אטלנטה צריכים לצנן מעט את ההתלהבות מטריי יאנג. כן, הגארד מראה יכולת התקפית משובחת, אבל הוא עוד צריך להוכיח שהוא יותר מדווין בוקר של המזרח.

הימור: אינדיאנה ב-12.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-6) – ניו אורלינס פליקנס (12-6) 3:00:

אחרי סערת הרגשות של המשחק מול דיוויס והלייקרס, הפליקנס ילכו למשחק טעון רגשית פחות כשהם יתארחו אצל גילג'ס אלכסנדר ואוקלהומה שלו. ההגנה של הת'אנדר הייתה נהדרת בתחילת העונה ושמרה עליהם עם מאזן סביר גם לאחר הפרידה מווסטברוק וג'ורג', אבל ההגנה הזאת קרסה במשחקים האחרונים כשהם סופגים 136 מפורטלנד ו-130 מהלייקרס. לפליקנס יש צרות הגנתיות משלהם כאשר דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, הפליקנס חזרו לסורם וספגו שלושה הפסדים רצופים כשהממוצע ההגנתי שלהם מתייצב על 120 נקודות למשחק. זהו המפגש השני בין השתיים העונה והראשון מבין שניים רצופים, ניו אורלינס הצליחה להישאר קרובה במשחק הראשון אבל נכנעה לסוללת הגארדים של אוקלהומה כאשר פול, גילג'ס אלכסנדר ושרודר הובילו את הת'אנדר לניצחון, אני לא רואה סיבה לחשוב שהמשחק הלילה יהיה שונה.

הימור: אוקלהומה ב-7.

ממפיס גריזליס (12-5) – יוטה ג'אז (7-11) 3:00:

דווקא לאחר שהחלה להתייצב, העונה של יוטה שוב נראית בכיוון הלא נכון. ההשתלבות המעורבת של קונלי באה לידי ביטוי מובהק במפגש הקודם מול האקסית שהסתיים בהפסד מביך למדי לג'אז. קונלי קלע 5 מ-19 מהשדה, בעוד מיטשל סבל גם הוא מערב איום ונורא מחוץ לקשת של 1 מ-8. בשלושת המשחקים האחרונים שלה, הקבוצה שההגנה אמורה להיות החוזקה שלה ספגה 120 נקודות בכל משחק מה שהוביל לשני הפסדים רצופים, הלילה היא פוגשת קבוצה שנמצאת במומנטום גרוע אף יותר, הגריזליס, המשוחררים מציפיות הפסידו חמישה משחקים ברציפות. הג'אז וקונלי יקוו לנקום את אותו הפסד לממפיס ולחזור על הדרך למסלול.

הימור: הג'אז ב-12.

סן אנטוניו ספרס (13-6) – לוס אנג'לס קליפרס (5-14) 3:30:

כשקוואי מגיע לסן אנטוניו זה תמיד מעניין וצפו שהמוטיבציה של הטקסנים תהיה בשמיים. אבל האם זה יכול להספיק? הספרס ממשיכים עם עונה איומה שמזכירה את רגעי השפל של העונה שעברה עם יכולת הגנתית קטסטרופלית ומאמן שנראה על סף ייאוש. 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים היו לספרס וקשה לראות איך ההתאוששות תבוא דווקא במשחק הזה, מול הקליפרס שסופרים כבר 7 ניצחונות רצופים.

הימור: הקליפרס ב-12.

פורטלנד טרייל בלייזרס (12-7) – שיקאגו בולס (13-5) 5:00:

שתי קבוצות שמעוררות הרבה שאלות לגבי הכיוון שלהן לעתיד יפגשו בפורטלנד. אחרי העונה שעברה פורטלנד חשבה שהיא על המסלול, אבל ההתרסקות בתחילת העונה הזאת הייתה קשה ועל אף 27 נקודות לערב באחוזים טובים של לילארד, פורטלנד נראית בדרכה הבטוחה להחמיץ את הפלייאוף. עם זאת, הטרייל בלייזרס עצרו את רצף ההפסדים שלהם עם שני ניצחונות מול שיקאגו ואוקלהומה, ויש להם הזדמנות הלילה לייצר מומנטום של ממש מול הבולס שהפסידו 3 מ-4 האחרונים שלהם. אם פורטלנד קיוותה שהיא כבר עלתה על המסלול, שיקאגו קיוותה שהיא אספה מספיק צעירים מוכשרים כדי להתחיל לחזור לרלוונטיות, אבל יכולת התקפית חלשה וחוסר יציבות של מרבית אותם צעירים מציבה אותה שוב עם סימן שאלה גדול לגבי העתיד.

הימור: פורטלנד ב-12.

Subscribe
Notify of
483 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 13:50

אווו
תודה רבה
יש משחק ראשון היום בשבע בערב בברקליס סנטר.
ההרגשה שלי שברוקלין נוקמים היום בסלטיקס על ההפסד משלשום.
הנטס שיחקו טוב ונכון מול הסלטיקס. תנועה לחסימה הייתה טובה מאד ולסלטיקס לא היו תשובות לתנועה הזו שהביאה להמון שלשות ולא פעם את ברוקלין לקו כשנעשתה עבירה על החסימה.
הדרך הנכונה עבור הסלטיקס היותר מוכשרים ויותר מבושלים היא לשחק הגנה קשוחה ישר בתחילת המשחק ולא לתת לברוקלין פתיחה קלה כפי שהייתה במשחק הקודם. עברתי על כל משחקי חודש נובמבר של הסלטיקס ומה שמאפיין את רובם זו פתיחה לא טובה, זריקות לא טובות ישר בהתחלה, משחק מפוזר וגולת הכותרת, משחק מאד לא קבוצתי. אחרי זה הם משתפרים אבל הסלטיקס צריכים עוד להשתפר הרבה בשביל שאוכל להגיד שהם קונטיינדרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 14:00

עוד משפט קטנטן על אנס קנטר וההגנה.
כן, קמבה שם 39 נקודות וסמארט עשה הגנה טובה אבל שחקן המשחק שלי היה המחליף אנס קנטר, ה +,- לא מראה את זה אבל החזרה של הסלטיקס רשומה לגמרי על שמו ועל ההגנה שעשה שם בערך ב 5 דקות עם 4 חטיפות!!!! הוא פשוט שבר בפעולות שלו את ההתקפות של ברוקלין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 14:15

החטיפות לא היו כולן באותו הזמן אבל הניעו בריחות של הסלטיקס בסוף הרבע הראשון ובסוף השני ומהלך השלישי.

חגי "התותח" ניסני
Editor
29 בנובמבר 2019 14:23

תודה רבה דור ערב עמוס נפל עליך
.
אני לא מצליח להבין את המושג הזה – מנפח סטט'. אמרת את זה על בוקר (ואולי יאנג) אמרו את זה על קא"ט, ואפילו על דיוויס. לא יצא לי לראות המון את בוקר בשנים שעברו, אבל מה שאני רואה השנה הוא פשוט נהדר – המון תנועה, ניסיון לשלב את החברים במשחק, לא כופה זריקות וקולע ביעילות מצוינת (TS של 63.8%) וכל זה USG נמוך יותר מהשנתיים האחרונות. מה עוד הוא צריך לעשות בשביל להוכיח שהוא על אמת? מה הוא יכול לעשות שהקבוצה שלו סבלה ממכת פציעות (רוביו, ביינס) ואייטון הוא חתכת אהבל שלוקח חומרים אסורים? הסנטר שלו כרגע זה פקינג קמינסקי, איך אמורים לעשות הגנה טובה כשיש לך סנטר כזה? אז בוקר עושה את שלו וההתקפה של הסאנס נראית על הכיפאק אבל בצד ההגנתי הם מתקשים כרגע וזה טבעי במצב הזה.
ואם כבר אנחנו שם, אני מהמר שאם אוברה שומר על הגלגול, הוא יהיה עם 3 עבירות אחרי פחות מ5 דקות.
(נגיד משהו כזה רק שבמקום לזרוק הגלגול קופץ על אוברה https://youtu.be/Rt_dzyszSak?t=86)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
29 בנובמבר 2019 14:38

עוד משחק – עוד הפסד.
עוד הפסד – עוד קמצוץ סיכוי בדראפט הקרוב.
השנה היא 1997, והספרס הם, אה… הספרס.
תודה רבה דור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביינס ורוביו ישחקו הלילה? אם כן אני עם הסאנס שינצחו.

סאנס ב3 ומטה

סלטיקס ב3 ומטה
לייקרס ב5 ומטה
מגיק ב4 ומטה
דטרויט 5ומעלה
פילי 7 ומעלה
באקס 9 ומעלה
היט 10 ומעלה
אינדי ב3 ומטה
אוק 5 ומעלה
יוטה 6 ומטה
קליפרס 6 ומטה
פורטלנד 6 ומעלה

עידו גילרי
Admin
29 בנובמבר 2019 15:02

אמורים לשחק שניהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דור פיניקס בריאה עושה פלייאוף כמו גדולה. הם היו בלי 3 שחקני חמישיה ברוב המשחקים.
מעניין אותי איך אוברה יתמודד מול לוקה מבחינתו זה משחק לכניסה לחמישיות ההגנה שלי גם בדירוג הקרוב רק לידיעתו
לוח המשחקים של הסאנס הוא גם הכי קשה בליגה עד כה. שיגיעו השארלוטים והניקסים הם ינצחו והרבה

גיא הירוק
Admin
29 בנובמבר 2019 16:19

לי יש את התחושה שלא צפית יותר מדי במשחקי הסאנס העונה, דור.
בוקר קולע 1.7 נק' למשחק פחות מבעונה שעברה, וזה למרות שהוא קולע באחוזים גבוהים יותר מכל טווח אפשרי (5%+ באחוזים מהשדה, כמעט 10%+ באחוזים מהשלוש, 6%+ באחוז האפקטיבי, כמעט 9%+ מהעונשין). זה זינוק פסיכי באפקטיביות, ועדיין הוא קולע פחות, כאשר הוא זורק הרבה פחות (הפרש של 2.3 זריקות מהשדה, ו-2.1 זריקות מהעונשין),
וזה למרות החיסורים של אייטון, רוביו, וביינס.
.
יש גם את הנקודה המהותית –
מה זה לנפח סטטיסטיקות?
בכדורסל המטרה היא לקלוע. שחקן צריך לזרוק מהמקומות בהן הזריקה שלו מועילה לקבוצתו. כאשר היעילות צונחת מתחת למה ששאר הקבוצה מסוגלת לתרום, הוא צריך להפסיק לזרוק.
עכשיו בוא נתבונן שוב על האחוזים שלו, ולא על ההפרש מהעונה שעברה:
58.2% אפקטיבי. הממוצע בליגה הוא 52.3% אפקטיבי.
42.2% מהשלוש. הממוצע בליגה הוא 35.5% מהשלוש.
95.3% מהעונשין. הממוצע בליגה הוא 76.7% מהעונשין.
.
אני חושב שהתמונה ברורה למדי –
בוקר סקורר יעיל במיוחד. למעשה, הוא בטופ שבטופ ברמת היעילות שהוא מציג.
שחקן שמנפח סטטיסטיקה, זורק יותר, על חשבון היעילות. זו הביקורת על ווסטברוק.
אני לא זוכר אי פעם שכתבת שסטפן קרי "מנפח סטטיסטיקות".
.
השורה התחתונה?
אני ממליץ לך לצפות קצת בסאנס. כאשר הם יחזרו להרכב שמתקרב להיות קצת יותר שלם, הם (לדעתי) יהיו שוב קבוצה מהנה לצפייה.
.
(אם יצאתי תוקפני משהו, התנצלותי. זה חלק האוהד המתוסכל שבתוכי…)
.
תודה, דור. אחלה פריוויו לליל משחקים עמוס למדי.

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 18:20

אני מסכים איתך גיא, אתם לא נותנים מספיק קרדיט לביינס ולא בצדק הוא העוגן ההגנתי שאליו נישנת הקבוצה שלכם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29 בנובמבר 2019 17:21

אחלה פריוויו, תודה רבה
בהפוך על הפוך, אני חושב שהמשחק הגרוע של דונציץ' דווקא רק המחיש כמה הוא כבר כוכב בליגה. לא רק שהוא סומן כמטרה על ידי טובי השומרים בליגה, הוא עוד מצליח לצאת עם 20 נק', כמו שרוב הסטארים הגדולים עושים. אמביד הרי רק השבוע סיים משחק עם אפס נק', וזה בלי שהקבוצה השנייה סימנה אותו שבוע מראש

מנחם לס
Admin
29 בנובמבר 2019 17:36

וואוו איזה יום יש לך דור. אתה זוכר את ימי ששי שהיו לך 2 משחקים? אם אתה צריך עזרה אל תתבייש לבקש בהופס מסקרים. לכל משחק ישנה משמעות. זנה יום מעניין ביותר וציינת את הנקודות החשובות.

שחר אלוני
29 בנובמבר 2019 17:46

תודה על הפריוויו
פניקס בהרכב מלא (בלי אייטון) עדיפים לדעתי על דאלאס, אבל היום זה פתוח כי ההרכב רק חוזר לראשונה
בוסטון עדיפים קלות על הנטס בלי קיירי (עם קיירי העדיפות לדעתי יותר ברורה, אלא אם הוא ביום של 50 נקודות)

בוקר אגב מסתמן כאחד השחקנים הטובים בליגה בתפקידו, יש לו אחוזים של ברוגדון עם יכולות אשיות ברמה של קמבה עד קיירי

רועי ויינברג
Admin
29 בנובמבר 2019 18:10

דאלאס-פניקס משחק מצויין. פניקס מאוד פצועה ולכן דאלאס יכולה לנצח, אבל יהיה צמוד. אחלה פריוויו דור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:12

והנה זה מתחיל
ברוקלין-סלטיקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:13

האם שוב תהיה פתיחה מבולבלת?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:18

הנה ה 12-4 שחזיתי לתחילת המשחק וסטיבנס צריך פסק זמן ראשון.
חחחחחח, אני שונא להיות צודק.
זה סיפור שחזר על עצמו בכל משחקי נובמבר אז למה שישתנה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29 בנובמבר 2019 19:17

הפאה טוחנת אותנו מתחת לסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:20

זה לא הפאה, תשאל את מנחם, הוא יסביר לך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:24

טייטום עם שתי מסירות מטומטמות. עדיף שלא ימסור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:25

והנה עוד איבוד שלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:28

סוף סוף הוציאו את הנזק הזה.
מה שמחזיק את הסלטיקס זה קמבה וקצת בראון.
מה? זה הכל?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29 בנובמבר 2019 19:24

בוסטון נראים כבדים, הם לפני או אחרי ארוחת החג?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:26

ברור, אז מי אשם?

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:28

ברוקלין נראית כ"כ הרבה יותר טוב עם דינווידי במקום קיירי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:29

ברוקלין נראים מצויין נקודה.

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:32

כמו עונה שעברה

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:31

איזה יופי לראות שחקן שלא מנסה לגנוב שלוש זריקות כשהמגן קופץ באוויר על השלשה.
פרינס אני מדבר עליך 💘

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:37

דור הולך ונעלם.
המון כבוד לטוריאן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:36

אמר…
טוב לא משנה

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:36

פיגור סביר אחרי רבע קטסטרופלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:38

אבל זו שיטה. זה חוזר על עצמו בכל החודש האחרון

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:44

גם הספרס משתמשים בשיטה הזו אבל משוכללת יותר – הם ממשיכים להסריח כל המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:46

הנה הסלטיקס מצמצמים ל 2, אבל למה מהתחלה לשחק גרוע בשביל לרדוף אחרי הקבוצות האחרות? אני לא מבין את זה. מישהו יסביר לי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה טייטום עם 3 הצטרפתי עכשיו אחרי ארוחת שישי
רזי מה אתה לחוץ זה שלכם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:58

של ברוקלין בליינד.
יש להם מאמן יותר טוב….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברוקלין יש מעודדות קונטנדריות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:48

ושוב, אנס יכול לחזור מבחינתי לחמישייה על חשבון תייס. הוא פשוט עובד נכון, לפחות כרגע מול קבוצות בסיגנון ברוקלין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס הסתפר באסה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:50

עבירה טובה של קנטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:51

מנע עכשיו בפאול 2 בטוחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נגר האלן הזה חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:51

והנה סמארט מעביר יתרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שעה פרינס עומד על הקשת מתחנן כדור בסוף מוסרים לו וצאקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי מנגב חבל שקיירי יחזור תכף 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:53

מה עם טיימאאוט לסטיבנס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:57

והנה זה הגיע 4 התקפות מאוחר מדיי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וההוקס המטומטמים שלחו את פרינס לפנות מקום לרדיש הפח זבל הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אוהב את כל הטורפים קראודר פרינס קארול בושה

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 19:56

הטובים לתייס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 19:59

ומה עם הטובות?

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:00

לטייץ (יציאה של הגננת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:05

חחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:06

תלך לשטוף כלים….
עכשיו הפסקת מחצית!

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:09

יש הפסקת אש בגזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי לוהט דה נטס אר קוקין כמו שאומר השדר דוריס מרטיבה

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 19:58

גם אני התטרפתי אליכם

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:02

דוריס לובשת טיטולים למבוגרים למשחקים של קוואי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נמבר 2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה איזה מעודדות הצמידו לחייל הזה סרגנט מייקל פצולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט סוחט עבירות ממולח הולך בדרכו של לאורי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:05

אם גם יכניס עוד 3 שלשות כל משחק….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה המוות הלבן הורוד הזה מס 13 של הנטס? זה הלטבי עם השם המוזר?

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:05

מוסא?
שיחק מגן ימני במכבי לפני איזה 10 שניך

NFS
NFS
29 בנובמבר 2019 20:20

היה גם אלוף בצה"ל.
הספיק הרבה הבחור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום לא בהכרה

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:05

יש לו את הכישרון להיות סופרסטאר בדומה למאריי אין לו את האופי הדרוש והיציבות עדיין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:09

הפחד שלי הוא שלא יהיה לו אף פעם…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:04

זה קנטר ושוב הוא
וגם השלשות האחרונות של טייטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מס 13 בנטס זה גנאן מוסה חחח מי זה החיוור הזה הביאו אותו מלבנון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש בנטס כמה שחקנים שנמצאו בשוק בביירות
גנאן מוסא ותיאו פינסון
יש עוד מוזרים שם בסגל שעדיין לא שיחקו ניקולס קלקסטון והנרי הלנסון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:10

יבוא של פרוחוב מקירג'קיסטאן?
איפה מומי? ממי, אתה חסר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורחורוב כבר מכר את זה לסיני מעלי באבא. אולי הביאו אותם מעלי באבא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:25

אולי מהמערה…

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:11

אפילו אמא שלהם לא מכירה את השמות הללו

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:11

האמת שלבושתי אני מכיר את הנרי אלנסון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מומחה הונילים בליגה סקאוט רק של ונילים

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:11

אלה שמות גנריים שפלט המחשב.
לא קיימים באמת, רק כדי למלא את הסגל על הנייר.

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:18

שמות לטריידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שיש שחקנים שחשבת שהם בפרישה עמוקה ופתאום אתה רואה אותם בקבוצות כמו מקלמור שאמפרט בטח גם גי אר סמית מסתובב איפשהו ויצוץ בליגה

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:17

חחח תאר לך כרמלו היה צץ

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:19

אשך תפסיק לזלזל בשמנמלו, מעט מאוד שחקנים יכולים להוביל אותך לבחירה ה1 בדראפט, הוא גרין וסימונס ברשימה הזאת!!!

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:26

עדיף להיות זנב לשועלים מראש לאריות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:24

שיפוט קצת מוטה לטובת הסלטיקס אבל לא ממש מורגש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט המפגר מוביל ריצה של ברוקלין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:31

מה אמרתי לך?
המשחק הזה רשום על ברוקלין, טראסט מי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:30

ושוב הוא מגיב באיחור.

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:39

הוא לא מגיב יש לו בעיה דוקטור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התספורת שיש לסמארט זה של כל הדבילים שנראים בלי מוח גם לפולץ יש את זה. תספורת נוראית מתאימה לקיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו סמארט מחרב את בוסטון סטיבנס הלו תוריד אותו לספסל גיסנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:36

עכשיו השיפוט שינה כיוון

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:38

הרוח השתנתה לצפונית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה מס 12 בהוסטון לא נראה קשור לענף שמנמן כזה מצחיק

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 20:39

ג'ון דו. יש לו המון פוטנציאל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באסה לנטס שקיירי יחזור יחזרו להפסיד
דינווידי מנגב את הפרקט עם בוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי מי זה הדובון החמוד מס 2 וויליאמס 😂😂 סה הרוקי שבחרתם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי טובח בבוסטון וונמייקר עם עבירה של כסילים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:40

דינווידי בזון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הופה סטיבנס עם דאבל טים על דינווידי. מוסא הזה לא קשור לענף סתם מקבל דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אטקינסון עושה שטויות

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 20:45

כן זה של ברוקלין אבל להפסיד מאשר של בוסטון לנתח, תצוגת ניהול משחק רעה, לגבי הליגה היא מפגרת ? בלק פריידי 1 בצהריים שמים את המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:45

וואו, מה קורה פה?
עכשיו מאמן ברוקלין יוצא סטיבנס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצאו בזול בוסטון בגלל שטויות של אטקינסון שהעמיד הרכב מצחיק לכמה דק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:48

התחפש לסטיבנס.
רק מקווה שלא יעלה לו במשחק כי עד עכשיו ההכנה שלו היתה מצויינת.
של סטיבנס לא. אז שיפסיד….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:49

שילמד שלא תמיד הכישרון מנצח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:47

חחחח וויליאמס ה III עוד בשנת הרוקי?
חמודי אבל גם דמבהלולי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גנאן מוסא הזה זה מייק מוסקאלה לייט וזה לא מחמאה

stam
stam
29 בנובמבר 2019 20:54

דוקטור רזי, יש לך משהו נגד כאב ראש?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:55
Reply to  stam

כן
תפסיק לקרוא מה שאני כותב וירווח לך.
זה עובד בשבילי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמפל מנגב
סטיבנס מעמיד הרכב נוראי ובראון בהרכב כזה לא רואה כדור אז מתי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 20:57

עזוב יה ציסטה
המשחק הזה גמור.
אני מודה לאלוהים שסטיבנס לא מסתכל כל הזמן בניירת….
עכשיו הוא מגרד תראש…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס גם חושך היום רע מאד מאד
אוגילי תעיפו אותו כבר הוא לא רמת nba

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:03

בסוף השנה אוגי ילך להצטרף לדובי חמודי יאבו. הסינים מאד אוהבים כאלה בייביז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אןגילי לא בענף הנכון לא מתאים ל nba באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי חח באסה שקיירי תכף חוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי מזכיר לי את סוויט לו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:01

טוב, תמ"א טקס
הקבוצה הטובה יותר ברוקלין מנגבת את הסלטיקס.
סטיבנס אפילו לא לוקח טייימאאוט. ויתר על המשחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיים אאוט לא יעזור כבר צריכים לקוות.לחרבון של הנטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:04

מקווה שזה לא יקרה.
אולי הפסד יביא לשינוי אצל סטיבנס….

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 21:01

יאללה לבעוט את קיירי מעבר לסוף העולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך שקיירי יחזור הם יחזרו להפסיד ועונה הבאה הוא והקפקייק יעשו תורות במיינד פאק

אשך טמיר המקורי
29 בנובמבר 2019 21:04

באסה על הקבוצה. מקווה שדינווידי ימצא מקום טוב יותר עבורו.

ברוך רובין
ברוך רובין
29 בנובמבר 2019 21:04

איזה מחפיר סטיבנס ללמוד הוא לא רוצה חבל , טיימאוטים לא תקח לא תעמיד הרכבים אחרים תאט את המשחק, הוא מאמן טוב בכללי אבל יש לו פאקים גדולים וברורים לקבוצה כמו בוסטון שהתקרה שלה זה גמר המזפח ביום ורוד הוא טוב לא לקוטנטדרית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:07

מאמן מצויין מחוץ למגרש….
צריך לעבור מטמורפוזה בשביל זמן אמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הנעת כדור יש בלי קיירי חח וגם הגנה. איתו זה 22 שניות כדרור וסריקה ש4 עומדים ומסתכלים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:06

סטיבנס לוקח עכשיו טיימאאוט מוזר כשיש התקפה לברוקלין.
מעניין מה יצא מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצגה של דינווידי אבל לא יבטלו כלום שכחו מזה דברים הרבה יותר גרועים לא בוטלו

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:08

רק עבור דקות הקריסה של הנטס, היו צריכים את קיירי שם.
בכלל, להגיד שעדיף לברוקלין בלי קיירי, זו שטות גמורה, פיור הייטריזם. בנאדם רציני לא יכול להגיד דבר כזה.
זה בערך כמו – ומאותם אנשים בדרך כלל – האמירה, "עדיף לגולדן סטייט בלי דוראנט". וראינו בדיוק כמה היה עדיף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קיירי זה לא דוראנט. והוא לא מקדם את הנטס בכלום. דינווידי לבארט ודיאנגלו כבר נתנו יותר לא ככה? השורה התחתונה לא משקרת. קיירי טוב כמשלים בעונה הבאה שירכב על הגב של דוראנט. אליפות הם לא יראו בכל מקרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:10

עבירה ברורה של סמארט והשופטים ריחמו עליו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי צר לי מס 12 וויליאמס השמנמן לא בענף הנכון הוא מתאים לתחרות טוסיקים. מה הוא מקבל ככ הרבה דק במאני טיים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:15

הלו האלו
הוא רק מחליף תתוחעעעס הענק של יאבו.
יש לך ד"ש מסין….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה סטיבנס הוציא את הטוסיק החוצה

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:16

איזה תקרה גבוהה תהיה לברוקלין עם KD. בטח גם ילוו את החזרה שלו עם טרייד עסיסי, על לברט או דינווידי, מניח שהראשון. תהיה בקלות הקבוצה הכי מלהיבה בליגה, ומועמדת חזקה מאוד במזרח. יאללה שיגיע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זה כן אפילו אלופי המזרח כי דוראנט מספיק אבל אליפות לא יהיה שם. וכן יטרידו אחד מלברט דינווידי בקיץ גם לדעתי. הכל בתקווה שדוראנט חוזר דוראנט כמו שהיה אחרת הם מתים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוריאן עדיף רדיש עליי פרינס עם דאגר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:18

לא מבין מה כל הזמן מוסרים ל III מסירות מסובכות, הרי ברור שהוא לא מצליח לתפוש אותם. שוב ושוב ושוב עושים אותה טעות. זה כבר לא יעזור אז תפסיקו.

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:20

דינווידי פשוט שערוריה. במו ידיו אחראי לקריסה המוחלטת עם ההתקפות חסרות הסיכוי האלה, תיכף יאבדו 15 פור ברביעי!
זה בטח גם בגלל קיירי. הוא מנחס מהספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא הלך לך דינווידי הביא את הנצחון

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:23

עוד פעם אתה עושה צ'רי פיקינג? האיש אחראי להתמוטטות בסוף. זו עובדה. מה זה קשור אם זה "עוזר לי", מי צריך עזרה, מה אני קשור?
מותר להגיד משהו על מישהו, גם בלי להיות אוהד שלו או שונא שלו – ואז ממילא הכל מוכתב מראש, ומתאבססים "להוכיח" כל הזמן. דינווידי לפעמים מעולה, ועכשיו היו רגעים של זוועה. מה יש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדוראנט וקיירי יש גם מנטליות פריכה אבל יהיה iso מדהים שם חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:21

הצדק נעשה לא שאני חושב שסטיבנס יביא אילו מסקנות אופרטיביות למפגש הבא.
הוא לא למד כלום מהמפגש הקודם לפני יומיים…

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:22

מישהו הצליח לקלוט ליי-אפ אחד של קמבה, אחד, שג'ארט אלן הצליח לעצור?
זו בדיחה. זה כמו להדפיס כסף בבנק. צריכים 2 נקודות? קמבה על ג'ארט אלן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי לא משתמש בדאבל טים? ברט סימפסון ומייק דאנטוני וכל מאמני השארלוטים והניקסים והבולסים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי זה הרכז שהמגיק חייבים ויכולים לתת את גורדון ובמבה לנטס 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:24

תמיד טוב שיש ניקס בראשון.
שבת שלום לכולם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29 בנובמבר 2019 21:25

שני משחקים מוקדמים, שני הפסדים. בוסטון לא אוהבים שדופקים להם את השנצ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה חיוכים וחיבוקים מזוייפים בין קיירי לבוסטונים חחח לתת הצגה מזוייפת. ודוריס מרטיבה אומרת איטסה ג'אסט לאב חחחחחח

מנחם הטור שהעלית על דיוויס? תעלה על הזיופיםמשל הסלטיקס וקיירי חחח ואיך הטיוי אוכלים את החיבוקים כאילו שוררת שם אהבה 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:29

לא מזוייף
גם אתה נפלת בפח חבריקו.
הטפשורת הרעילה לך את המח.

אור
אור
29 בנובמבר 2019 21:50

מזויף לגמרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 22:04
Reply to  אור

אולי ראית מה הלך בין טייטום לקיירי והדיבור הנרגש שהיה ביניהם, שאתה מדבר ככה בנחרצות? את החיבוק הארוך הזה מלא אהבה אי אפשר לזייף…. רואים שני אנשים שאוהבים זה את זה. אין פה צביעות, רק אמת!
מי שעושה את כל הבלגן זו התקשורת ואין לכך שום הצדקה. הצביעות הכי גדולה שם.

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 3:23

האהבה היחידה בין טייטום לקיירי זה קובי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:26
Reply to  ADISU33

אדיסו קבל
זה נראה לך מזוייף?
https://clutchpoints.com/celtics-video-kyrie-irving-jayson-tatum-show-each-other-love-nets-beat-boston/?fbclid=IwAR0ZMG6vRBMb9iqJ8u_mrOw1wTMzlz8QFVAlEPhLFgsULw9uC75BmjWBHRs
הבעייה היא לא קיירי-שחקני והצוות בבוסטון אלא התקשורת-קיירי. זו מלבה מהומות כי זה מוכר וכנראה בגלל שאף אחד לא יגיד להם מה לעשות…. ויש פה אנשים שמפריע להם שאני שם את המראה הזו המאד מכוערת בפני אותם פוצים בתקשורת. האם משהו ישתנה שם? מה פתאום? הכי הרבה הלהבות קצת ירדו לפני שיעברו לסקנדל הבא. ככה זה גם אצלנו בישראל אחרי האמריקניזציה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בנובמבר 2019 21:28

נחמד לראות את קיירי מסתחבק עם כולם.
אני אחזור על מה שבראון אמר. בהכל אשמה הטפשורת שמנפחת כל דבר קטן, פרובוקציה תמצאו בכל מדייה כל הזמן. היא זו שמלבה את את האש של השנאה. לא להאמין לשום דבר…

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 0:48

אתה גדול רזי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:27

כן אני קצת גבוה מהממוצע אבל אדם מאד פשוט…
זה הכל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:27

גבוה בס"מ התכוונתי, שלא יוציאו פה דברים מהקשרם.

stam
stam
29 בנובמבר 2019 21:36

די ברור מה הנטס צריכה לעשות ותעשה – תשחרר את אחד הגארדים הבכירים שלה, נניח לברט, ותארגן לעצמה מספר 4 טוב, שפשוט אין לה היום בכלל. זה חור זועק וטרייד הכרחי, כמעט הייתי אומר, ודאי. נניח לצורך הדוגמה, בלייק גריפין. או PF אחר לבחירתכם.
היא תעלה עם קיירי, האריס, KD, גריפין ואלן. עם ספסל של דיונווידי, אחד מהגארדים האחרים – טמפל נניח, טוריאן פרינס, מוסא קוסא, דיאנדרה ג'ורדן. זה רוסטר טוב מאוד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
29 בנובמבר 2019 22:58
Reply to  stam

לא זוכר כמה לברט מקבל, אבל אשמח להעביר את למרקוס עבורו, בחירות, ועוד איזו חתיכה להשלמת שכר אם צריך. קבוצה עם קיידי, קיירי, למרקוס וסנטר נייד כמו אלן לא ממצמצת מול אף אחד במזרח או במערב.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 3:04

הוא על חוזה אפס, כלום… הנטס יצטרכו לרוקן חצי קבוצה להשלים עבור LMA. בהפסקה מהניקס המדהימים אלך לראות…

stam
stam
30 בנובמבר 2019 3:03

9-23 לניקס על פילי…

stam
stam
30 בנובמבר 2019 3:15

רבע ראשון אדיר של הניקס, 18-31 על פילי, הגארדן חם. תנו להיות אופטימיים, נו.
בארט עושה בית ספר לקורקמז, יש קליעה טובה משלוש, מוריס במשחק, רנדל עוד לא התחרפן… פילי בינתיים זה רק אמביד. רבוצה שכאילו עושה טובה שהיא משחקת.

D_Wade
D_Wade
30 בנובמבר 2019 3:24

היכולת של מיאמי להרוג משחקים ברבע הראשון – Priceless.

* לפחות מול הקטנות

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 3:27

פעם ראשונה רואה אורלנדו-
פולץ נראה טוב יחסית

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 3:45

טורונטו משחקים סוג של הגנת שיקאגו עם הלחץ על מוביל הכדור,הובלתו לצד המגרש ואז לוכדים אותו עם דאבל-טים.
.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 3:45

דניס סמית יכול להתנחם כרגע שהסיקסרס נראים יותר רע ממנו… הוא נראה כאילו הליגה הסינית קוראת לו

stam
stam
30 בנובמבר 2019 3:46

מחצית בשליטה מלאה של הניקס. 39-51, וגם זה בגלל טעויות מפגרות טיפוסיות, במקום לדרוס את פילי שבכלל לא הגיעה.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:07

משחק טוב בסן אנטוניו. כולם נוחרים? אנשים נכנעו לחמין?

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 4:09

משהו לא ברור קורה באטלנטה – כאילו עלו כולם היום לרמת דרג ומקבלים שריקות שלא היו מקבלים עד היום + עושים עבירות או לפחות דמוי עבירות ולא נשרק להם. + הקוריוז היום עושה הגנה משום מה

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:13

יעקב טרטל HOF. הדקות הגדולות בחייו, סנטנדינג אוביישן של הקהל. זה מטורף, כל הרבע השני שלו. כולל 3 בלוקים אכזריים, אחד על קוואי.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:16

גיא פה במקרה? או מישהו בקיא בחוקי השכר?
במקרה של טרייד, מה קורה עם חוזה X, שיש לו הארכה לסכום Y מהשנה הבאה? ממתי בכלל מותר להטריד אותו, איזה שכר נספר וממתי?

dark
dark
30 בנובמבר 2019 4:22

לינק לספרס קליפרס?

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:34
Reply to  dark
ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 4:26

סיאקם היה מזעזע הלילה,שום דבר לא נכס לו,אפילו ליי-אפ לבד מתחת לסל הוא לא הצליח לשים.
אבל הקבוצה הזו פשוט חבורה של גברים עם הגנה מצוינת והלילה היה זה פאוול שהוביל אותם התקפית עם שיא קריירה 33 נקודות.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:29

פילי עולה ליתרון, תודה ששאלתם, כמה ניקסי…

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:31

הספרז הגיעו עם מטרה, קוואי עם 4 מ-13
נראה מה יהיה חצי שני. משחק טוב!

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 4:33

ו..זהו אטלנטה חזרו לדרגת הזרג

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:36

רק 5 לבאקס על קליבלנד, 2 לסוף…
בכלל משחקים צמודים מסביב, הכל

שחר אלוני
30 בנובמבר 2019 4:36

שארלוט יופי של קבוצה, כמעט כולם רוקיז או באזור, ויש כמה הברקות, וושינגטון, גרהם, משחקים טוב בקלאץ'

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:40

איזה מאיביים קליבלנד, לתת כדורים אחרונים בידיים של שני הלייצים, גארלנד וסקסטון… בקלאצ' הם צריכים לקלוע, לא לנהל משחק. קצת לחץ והם מתפרקים, די מביך לראות, לא יכולים להעביר כדור את החצי.

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 4:41

כרגיל דונצ'יץ' הוא השחקן היחיד שמצדיק צפייה במשחק שלם של זה של העונה.

חוץ מזה, שפת הגוף של אמיד לא משדרת בשורות טובות לפילדלפיה. לא רואה אותם אפילו מעפילים לגמר איזורי ואוסיף ואומר שבסיום עונה זאת החבילה מתפרקת. READ MY LIPS

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:45

+1, פילי נראית כמו קבוצה שגמרה את העניין, למזלה יש לה מספיק חומר לעשות את המינימום, ואלה הניקס ממול. כל קבוצה אחרת היתה גומרת משחק בחצי. פילי אכזבה גדולה העונה, ואני רואה הרבה משחקים שלה.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:42

לוקה, 6-6-14 ב-12 דקות… בדרך לטריפל-דאבל כבר בחצי?

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 4:44
Reply to  stam

יהיה חסר לו אחד ממשהו. להערכתי ריב'

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 4:47

בינתיים ערו 4 דק' והוא טרם ראה פרקט

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:48

כן, זו רק היתה ספקולציה שלי. לא שלהם מסתבר

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 14:41

וואללה הקדמתי את המאוחר בשעה וחצי. טפיחה על השכם.
סיים עם 42,11 ו… ריבאונד אחד חסר

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:48

נקודה לפילי, 5 לסוף…

Li Ming
Li Ming
30 בנובמבר 2019 4:50

הפייסרס במשחק מסירות יפה עולים ליתרון גם עם ברוגדון וסבוניס על הספסל. אהרון הולידיי נראה כמו שחקן לגיטימי בליגה, מחליף מצוין

stam
stam
30 בנובמבר 2019 4:51

עבירה לשלוש, מעצבנת, בגלל השיפוט החדש.
אניס הולך לשלשה פנויה, מחטיא, אבל שולח את הרגל קדימה, בבעיטה קטנה. רנדל מגיע מאוחר, לא נוגע באניס, רק נתקל ברגל שנשלחת קדימה.
מה נתנו השופטים? 3 מהקו. זה מרתיח. זה עידוד לביום הצגות. תשלחו רגליים כמה שאפשר, אולי תאספו מישהו בדרך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם יאללה בן סימונס תביא לנו בקלאץ😂

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 4:53

ג'ולייס "השור העיוור" רנדל ברגיל הולך להפסיד לניקס את המשחק.
כזה גולם הרבה זמן לא ראיתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

אנחנו סומכים על רנדל 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוריוז הגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במברייי ההוקס מובילים אבל בבוך יגוע איך יגמר לצערי

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 4:57

ניליקינה חייב להפסיק לחשוב כאורח באמריקה ,זה הדבר החסר לבחור הזה…יותר מידי נחמד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקוריוז משתלט באינדי לכו לראות.
בטיוי אני רואה הספרס נותנים פייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האק א סימונס 😁😁 רק קרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארט משווה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמבידדד מנגב את הפחונים

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 4:59

מוריס חם על סימונס,עוד ידפוק לו מכות.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:00

מדהים, 5 משחקים בו זמנית, בשלב מתקדם ואפילו קלאצ', בהפרש 2 נקודות ומטה…
התסריטאים של אדם סילבר. הכל עבור עוד ריטינג ופרסומות בסכומי עתק.
RIGGED

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ריצת 8 0 של אינדי סוגרת את הסיפור מהטיים אאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מזל שיש אמביד מול פחונים בלעדיו זה ליגה ב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סומכים על רנדל

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:02

מיצקל רובינסון, היישר מפארק היורה.
הם שלטו על הארץ בזכות גודלם העצום, עד שהמוח הזעיר שלח אותם לעזאזל ב-6 עבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס סוגר את הטקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים קבוע על טריי

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:03

ועכשיו מגיע התור של מדען הגרעין השני, ג'וליוס רוזנברג רנדל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד משחק אש של יאנג הולך לפח חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייי מוריד רק ל2

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:04

בחייאת שמעון, שטוף פנים, תעשה קפה, אתה מציףףףףףףףףףףףף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייייי מהלוגו יש הצגה של יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייייייי מעלה את ההוקס ליתרון מוחק את אינדיי
לכו להצגה של יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם מפסידים הצגה של יאנג שמוחק יתרון 7 לבד לגמרי עם הצגה מטורפת של 35 נק כרגע ההוקס היתרון 1

Li Ming
Li Ming
30 בנובמבר 2019 5:07

איזו הצגה של טריי יאנג! משחק צמוד באינדיאנה

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:07

יוצאים מטיימאאוט מכריע, לאסיסט של נילקינה לסימונס.
נייס ג'וב, פיזדייל!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סעמק הלן הזה לא מסוגל לעצור קונוס

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 5:08

דווין "מנפח סטטיסטיקות" בוקר שוב מדגים את גודל הבושה. התקפת מעבר של הסאנס, בוקר מוביל כדור. המאבריקס מצמצמים לכיוונו, מה שמשאיר את אוברה פנוי במרפק בצד השני. לא במפתיע, המסירה מגיעה, ואוברה משווה את המשחק לקראת סיומו של הרבע השני.
מה יש לומר חוץ מ-"איכס". ראנ שחסרים לו אסיסטים והחליט לנפח, האגואיסט…

רותם אלרן
Editor
30 בנובמבר 2019 5:12

מעצבן הטענה שהוא מנפח ואתה צודק במאה אחוז, הוא שחקן נהדר וקלעי טוב מאוד, זה שהוא קלע הרבה בקבוצה לא טובה לא אומר כלום בקשר למיפוי או לא ניפוח של סטטיסטיקה, שחקן טוב ומוסר מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי שוב רצים 4 0 אחרי טיים אאוט

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:09

נקודה לפליקנס על אוקלהומה פחות מ-2 לסוף.
על הערב הזה רשום OT או באזר ביטר אחד לפחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנג לבד מחזיק את ההוקס בחיים השאר לא יודעים מה לעשות עם הכדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנגגגגג 39 נק מעלה את ההוקס ליתרון מנגב את ברוגדון איזה הצגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים על יאנג האנטר זורק קרש חח אין מישהו שמסוגל לעשות שם משהו עצוב

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:12

אמא של הניקס, ושל האוהדים המסכנים שלהם. כולל מארי ג'יי בלייג' המדהימה, שהיתה הערב על הטריבונה. אין על העיר הזו, רק למה הקבוצה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי המיואש מחטיא מהלוגו והנה המשחק בורח

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 5:13

חחחחח ניקס הליצנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לן לא מסוגל לשים לייאפ באנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החטיא גם מהקו לן ופרקר הדביל עושה עבירת מתנה לסבוניס ל2 זריקות בשיוויון 92

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס מנגבים אנקונדה על האש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האנטר מחטיא שלשה לבד לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במברי מחטיא לייאפ חחח בדיחה ההוקס מסכן טריי

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:16

LOL
אינגרם הולך לקליעה של משחק, ולא מחפש בכלל את השלוש, רק להדביק עבירה. עם הקפיצה המוזרה הזו קדימה ואחורה, לחפש מגע.
יוצא לו השלכת כדור ברזל לכיוון הסל, כלום שקשור לכדורסל, ריבאונד לאוקלהומה, סוגרים עניין.
הכי צדק בעולם. יא נוכל קטן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 התקפות אחרונות של ההוקס במצב שיווין לן מחטיא לייאפ ומחטיא מהקו האנטר מטיא שלשה לבד לגמרי במברי מחטיא לייאפ במתפרצת וכך עוד הצגה של טריי יאנג הולכת לפח וזה עוד בדאבל טים שהוציאו ממנו את הכדור

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:18

גיא אתה פה? תענה לי על שאלה, פליייז. אם יודע כמובן.
רוצה לוודא: במקרה של טרייד – מה קורה עם חוזה X, שיש לו הארכה לסכום Y מהשנה הבאה? ממתי בכלל מותר להטריד אותו, איזה שכר נספר – וממתי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדור אחרון של ההוקס 22 שניות בפיגור 2 ברוגדון איבד טריייי משווה 41נק.

11 שניות לסיום שיוויון כדור אחרון של אינדיאנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוגדון הולך לזריקת נצחון לדעתי. שיוויון 94 כדור של אינדי 11 שניות.

יאנג עם 41 נק פשוט עושה צחוק מברוגדון אחד השומרים הטובים

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 5:20

טריי "קוריוז" יאנג. זה פשוט כיף לצפות בו משחק כדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא חולני חילץ את ההוקס ממשחק גמור מה שהו נעשה זה פסיכי

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:20

שוויון אטלנטה 11 שניות לסיום…
OT או באזר ביטר, אחד מהם יבוא, כמובטח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוגדון מחטיא הארכה באינדיאנה

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 5:22

מודה – לא ראיתי את ברוגדון או אינדיאנה השנה מלבד שתי הדק' האחרונות הערב. ועדיין – שתי התקפות גורליות, שתי החלטות איומות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה נוראי הלך לליאפ באחד על אחד על האנטר החלטה מצויינת והחטיא קורה

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 5:29

1. איבוד כדור שלומיאלי
2. ראש בקיר למרות שלא הולך לו כלום בדק' האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצערי ההוקס יפסידו איזה פסחים יש סביב יאנג זה לא יאמן

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 5:23

אל תדאג דארמונד אולי יגיע במהלך העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה יעזור הפיסח הזה?

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 5:30

חחח.סתם היו שמועות ש דטרויט אולי תעשה טרייד על דארמונד השנה ו 2 המובילות לקבלו היו שארלוט ואטלאנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

יאנג צריך קלעים סביבו לא עוד נגרים

Li Ming
Li Ming
30 בנובמבר 2019 5:24

אינדיאנה יכולים לבוא בטענות רק לעצמם עם כל ההזדמנויות שהיו להם בזמן החוקי

טריי יאנג עם 41 נקודות. מה שיא הקריירה שלו? מעניין אם הוא בעמדה לקבוע שיא קריירה חדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

49 שיא קריירה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס שוט שוחטים את האנקונדה

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:24

מין הון להון על המסך המרכזי, הספרז במשחק הכי טוב שלהם העונה, כולל אנרגיות מהקהל, כל מה שצריך.
עוזר לזה גם ערב שמשתקים את קווי, עם 6 מ-19, עצבני, הולך בכוח לזריקות קשות (קוואי! אמוציונלי!)…
16 הפרש 10 לסוף. הקליפרס יצטרכו עכשיו להעלות הילוך, אבל חזק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זה גמור שם לא יחזרו משם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיילס טרנר עם שלשה סוגר את הסיפור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנגגג עם שלשה 44 נק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו גבארי פרקר עשה הגנה אש על סבוניס חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנג עשה הגנה חחח איירבול של לאמב עליו 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף שיאנג יזרוק מהחצי על 2 שחקנים מאשר לייאפ של היתר יש יותר סיכוי לסל תאמינו לי

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:29

אינדיאנה זה כמו בנאדם מחרחר בבית חולים עם צינור חמצן מנותק ביד, ועל הצינור כתוב, "ויקטור! איפה אתההההה?".

Li Ming
Li Ming
30 בנובמבר 2019 5:30

שלושה איירבולים רצופים של הפייסרס. הם גמורים מעייפות בבק-טו-בק. באטלנטה רק טריי מספק נקודות

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 5:30

יש כמה סוגים של הארכת חוזה. את הדסיגנייטד ווטרן (הארכה של שחקנים עם 8 או 9 שנים בליגה) אי אפשר להעביר בטרייד למשך שנה. שחקן שהארכת החוזה שלו היא ל-5 שנים (כולל השנים שנותו לו בחוזה המקורי), אפשר להעביר בטרייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנגגגג איזה מסירה שיוויון 99

ברוך רובין
ברוך רובין
30 בנובמבר 2019 5:31

הקוריוז כוכב על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן טופ 10 בליגה כבר עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וורן עם שלשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:32

תגידו חברייה, זה נראה לכם מזויף?
https://clutchpoints.com/celtics-video-kyrie-irving-jayson-tatum-show-each-other-love-nets-beat-boston/?fbclid=IwAR0ZMG6vRBMb9iqJ8u_mrOw1wTMzlz8QFVAlEPhLFgsULw9uC75BmjWBHRs
הבעיה היא לא קיירי-שחקני והצוות בבוסטון אלא התקשורת-קיירי. זו מלבה מהומות כי זה מוכר וכנראה בגלל שאף אחד לא יגיד להם מה לעשות…. ויש פה אנשים שמפריע להם שאני שם את המראה הזו המאד מכוערת בפני אותם פוצים בתקשורת. האם משהו ישתנה שם? מה פתאום? הכי הרבה הלהבות קצת ירדו לפני שיעברו לסקנדל הבא. ככה זה גם אצלנו בישראל אחרי האמריקניזציה.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 5:35

טאטום וקיירי חולקים אותו סוכן, שניהם חלק מה"אחווה" של דיוק, והיו בחופשות בקיץ ביחד.
אבל כן, קיירי ובוסטון לא הסתדרו. יש סיבה ששני הצדדים נפרדו מהקשר הזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:49
Reply to  Smiley

נו אז מה?
שוב אני עם השאלה הזו, זה נותן לתקשורת גושפנקה להתחיל במסע המגעיל הזה של שלהוב יצרים ופרובוקציות?
במקום סרטון של הרגעים היפים קיבלנו מלחמת האוהדים בקיירי. גם איינג התייחס לזה ודיי בגישה שלי שזה מה שהיה צריך להיות, אבל זה לא מעניין אף אחד כי זה מוכר? גועל נפש!

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 5:55

מה???
האוהדים מרגישים שקיירי "רימה" אותם. תחילת העונה הוא יצא בהכרזות שבמהלכה "לכלך" על הצעירים ועל החוזק המנטלי של הקבוצה, סיפר שהתקשר ללברון, וברח בהזדמנות הראשונה שהייתה לו.
השחקנים הצעירים, לא משנה מה שהם מרגישים, כלפי חוץ הם שומרים על נימוסים מה שנקרא ולא מעוניינים להתלכלכך או לשחק את המשחק של התקשורת. אבל לכולם היה ברור שחדר ההלבשה של הסלטיקס לא מתפקד שנה שעברה (תיזכר במה שמוריס אמר).
.
זאת זכותם של האוהדים להרגיש ככה כלפי קיירי וזכותם למחות (כל עוד זה לא עובר את הגבול, וזה ממש לא עבר).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:16
Reply to  Smiley

זו זכות התקשורת לעשות מגל זבוב פיל.
זה כמו מים מתחת לגשר אבל בפועל זה פצע שהטפשורת נהנית לפתוח כל פעם מחדש.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 6:19

זה כי היו שני משחקים של שתי הקבוצות האלה. מה לעשות שלאורך כל העונה ובסיומה היה ברור לעיין שקיירי לא מסתדר שם, על המגרש ומחוץ למגרש, בחדר ההלבשה.
העניין הזה נגמר לא טוב. שתי הצדדים ממש רצו בפרידה הזו ולכן העניין הזה.
.
התקשורת בהחלט התרכזה בנושא הזה לקראת המפגשים האלה. השחקנים לא טמבלים ויודעים לשחק את המשחק ולא להכניס את עצמם למצבים בעייתיים ולכן אומרים את הדברים הנכונים, גם אם הם חושבים אחרת.
.
כנראה שגם בפעם הבאה, שאני מניח שהפעם קיירי ישחק יהיה אותו הסיפור. אתה סתם מתעצבן לחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נווווו גי במברייייי דייייי עוד לייאפ במתפרצת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכן יאנג מסכן חטפו כדור מתפרצת ובמברי עוד לייאפ מחטיא

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 5:33

לא מבין למה הסאנס ויתרו על טי ג'י וורן תמורת נזיד עדשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

איזה נזיד הם שילמו בבחירת דראפט לאינדי שיקחו אותו

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 5:36

נו… אתה מבין את זה!?!?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מבין זה לטהר את האווירה בקבוצה. לא מסכים עם זה אבל מבין יכלו להוציא עליו יותר

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:34

פול ג'ורג', 29 דקות, 2 נקודות, 6 לסוף…
האנקונדה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

במוד פלייאוף😂

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:37

מכיוון שהכל זה מהפנטזי שלך, אבל הכל – ספר לנו גם איך זה נגמר.
לפחות נעשה כמה לירות. אם יש לך גם ליין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

בטבעת אליפות

רותם אלרן
Editor
30 בנובמבר 2019 5:35

בלתי ספורטיבית ברורה של פיני סמית'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משחק 46 נק של הקוריוז נזרק לפח

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:36

פחחחח
כמו אינגרם, גם לו וויל, עוד אלוף בפלופים, מנסה לגנוב שלוש זריקות, כלום לא קשור לאיום על הסל.
יוצא לו איירבול מביך… ואף שריקה. הוא בוכה אבל כלום.
טוב מאוד. אולי תחילת מגמה. די עם זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזן חח עם שלשה על הקליפרס 😂😂

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 5:37

רוביו ממשיך לנפח את טור האסיסטים שלו. אגואיסט.

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:38

איזה רכז אדיר!

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:39

מי שבאמת מנסה לנפח זה קוואי, to save face

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 5:37

השדר של אטלנטה נשמע כמו וויט טראש בעל אחוזה מ1870

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

Owner

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:38

תמה טקס! דרוזן עם שלשה!!
חזרנו לליגה בייבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראית את הקוריוז היום?
מיילס טרנר אמר הוא פשוט מדהים הילד הזה בראיון

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:40

מה פתאום, יש חגיגנ באלאמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשה מברוגדון מטלית

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:47

יפה לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנג עם 49 נק ועוד הפסד בגלל הפחים סביבו

Li Ming
Li Ming
30 בנובמבר 2019 5:39

כן, קשה לשחק אחד נגד חמש. משחק אדיר שלו

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:39

קוואי ראש בקיר, חרב להם את כל המשחק

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:40

אוהדי ספרז שלא ראו מההתחלה, חראם.
המשחק הכי טוב של הספרז, אבל תקופה ארוכה, מלא אמוציות, התעלויות, נקמה בקוואי – הכל.
לפחות תקומו בבוקר ותראו הכל, לא רק היילייטס. משחק מרגש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללההגיא הצטרפתי אליכם

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:41

פופ עם החמישיה הפותחת, 16 הפרש, 2 לסוף… לא מרפה.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:43
Reply to  stam

ולוקח TO של השפלה, דקה לסוף… חחח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

חחחח חיכה הרבה זמן

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 5:41

זה ניצחון ראשון של הספרס על קוואי, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביווו עםמ3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלסטרופוב דורס את רוביו והולך לקו מביך

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:45

לייקרס התחיל! ילדים, לחזור אחרי:
למה מגי מתחיל? הוא תמיד, אבל תמיד תמיד תמיד, מחרב הכל.
לקראת פיגור, TO צפוי, ואז ירדפו.
.
ומה קורה? הכל כרגיל.
0-9 וושינגטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

מה אתה דואג? ילך צמוד לברון יסדר

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:51

עוד פעם אתה עם "מה דואג"? לא דואג לכלום.
אני מצביע מתחיל העונה על משהו רע, שקוף. ואתה מפרש את זה נקודתית לדאגה רגעית. לא. זו התנהגות כפייתית, קבועה, של קבוצה על פני עונה. לא קשור בכלל למי ינצח, זה זניח. זה לראות משהו רע מול העיניים שחוזר על עצמו, ולא להבין איך זה שעם 17 אלף מאמנים וטבלאות, חוזרים עליו כמו מחלה כרונית.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:49
Reply to  stam

ואכן, כמו שעון, מגיע ה-TO הקבוע של ווגל, בפיגור 4-15…
מדהים. במשהו כמו 90% ממשחקי הלייקרס העונה, זה הפאטרן המדויק. כניסה מהירה מאוד לפיגור, של סביב 10 נקודות, ואז אחרי 4-5 דקות TO לייצב את העסק, מן הסתם מגי ייזרק לטובת הווארד, או קוזמה, ואז ממשיכים במרדף, או בעצם, מתחילים מחדש, עם פור ליריבה.
אני אבדוק את זה יותר מאוחר אבל אני לא טועה בגדול. פשוט הפרעת אישיות של קבוצה, שעושה שוב ושוב אותו דבר, שמביא לתוצאה הרסנית, אבל לא יכולה להיגמל מזה.

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:45

יאללה חזרנו לליגה. עוד לא מאוחר, כולה סוף נובמבר. זה כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שריקת הדונהי ששרקו לסאנס מה בדיוק בודקים?

dark
dark
30 בנובמבר 2019 5:49

לינק ללייקרס?

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 5:54
Reply to  dark
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוברההה אם יקלע שלשות טוב הסאנס יהיו חבלז הנה לוקה החזיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא יש סיבה שלוקה לא מקבל דאבל טים? ונותנים לו לחגוג?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר מנפח סטט😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קמינסקי באחד על אחד על לוקה ולא מביאים עזרה מביך משהו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 5:53

הקליפרס זרקו משחק
🙂
יגיעו לפליאוף מהמקום השלישי או הרביעי אולי אפילו חמישי. יפסידו בעונה הרגילה לחלק מהנמושות וקבוצות הביניים. בפליאוף הם ישחטו את כולם ויגיעו לגמר (מילווקי?) ושם יחגגו בשביל טבעת שלישית לקוואי ושיא של 3 תארי NBA ב 3 קבוצות לסייבורג

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:56

קשוקש בלבוש, לא זרקו ולא נעליים.

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 5:57

הבנת את הפרנציפ של הנבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי הם יעשו 82 0 באסה. יהיה להם לפחות 22 הפסדים לדעתי משהו באזור הזה

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 6:03

יותר.
הם לא יגיעו ל 60 ניצחונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

לדעתי לא יפסידו יותר מ25. יהיה באזור 20 25 הפסדים לדעתי בלי פציעות וכאלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:14

בעיקר בלי וכאלו
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא יש חי חדשות בשבילך טיילר גונסון לא יעצור את לוקה. טובים השניים מן האחד כדאי ליישם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בסדנת ניגוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח קמינסקי הטמבל הזה נותן סתם מתנה ללוקה

stam
stam
30 בנובמבר 2019 5:56

באמת היה משחק גדול של הספרז. לא אוהד או משהו, אבל תמיד כיף לראות שחקנים מתעוררים בבת אחת, עם משהו להוכיח, כמו גיים 7.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה כרגיל עם רבע 3 מפלצתי. רבעי 3 זה תמיד השואוהשלו.
גיא לא מאוחר להביא עליו דאבל טים ועדיף שהעוזר השני לא יהיה קמינסקי. תעביר לוויליאמס ותזכיר לו טובים השניים מן האחד. טיילר גונסון לא יעצור את לוקה לא צריך לעשות דאנטוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס לא בהכרה מחוץ לקשת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ביינס עםמאחד הסלים המצחיקים😂

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:02

מה-TO הקבוע של ווגל, בפיגור 11, אחרי 4 דקות, ועד 2 דקות לסוף הרבע – וושינגטון נעצרת על 4 נקודות. השאלה – למה לא מההתחלה? וזה ככה בכל משחק כאמור.
אולי אלה משחקי אוברדוביץ'. למשבר את הקבוצה, בכוונה. אין הסבר אחר הגיוני לזה.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:04
Reply to  stam

לריצת 4-29, כן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרלייל מייבש את לוקה יותר מידי זמן על הספסל

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:05

קרלייל לא מתאים בשביל להוביל את דאלאס עם השחקנים האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

בטח מתאים מאמן אחר היה איתם מקום 13 במערב. מאמן מצויין מהטובים בליגה.

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:03

איזה ערב משחקים אדיר לא להאמין מה עשו הספרס לקליפרס הוציאו את דפורזן מהמקפיא?

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:07
Reply to  shadow

אולדריג' ניגב וכל הקבוצה תקתקה, השלשות נפלו כמו שלשלת יונים על פסל זייד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:04

והנה מה שמרכוס סמארט אמר
“I didn’t hug Kyrie to get on TV. That’s two guys that are trying to make a living for their families being professional athletes. That’s my brother, regardless of what he did.
בקיצור תעבירו דף ותמיד תהיו ביקורתיים כלפי הטפשורת. תמיד עם יד על הדופק ובחוסר אמון.

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:07

אתה ממציא לעצמך שדים ואנשי קש. היום כל אחד זה "התקשורת"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:12
Reply to  shadow

הנה ההכחשה לה ציפיתי. מגיני חופש הביטוי…

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:13

שמע בסך הכל תבדוק כל לילה לפני שאתה הולך לישון שאף אחד לא מתחבא מתחת למיטה והכל טוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:36
Reply to  shadow

תקרא שוב את מה שכתבתי בתחילת הפוסט ובשביל לחדד לך…"תמיד תהיו ביקורתיים כלפי הטפשורת. תמיד עם יד על הדופק ובחוסר אמון". אני הולך לשון שמח וטוב לב ולא בודק מה יש מתחת למיטה.
אבל בתור אחד שרואיין לא פעם בתקשורת ואפילו הגיע כ"מומחה" ליומן אני יודע מצויין על המניפולציות והוצאת דברים מהקשרם.
ואחרי שגרמנו את הנזק, נעבור לאייטם הבא….

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:10

אבל גם אתה בתקשורת דוקטור. הופס זה לא תקשורת?
צריך להיות ביקורתי כלפי כל דבר בחיים זו עצה שרלוונטית להכל. אל תיתמם אתה מזלזל בקוראים שלך, מממממ, אתה רואה אתה בעצם חלק המקנוניה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 8:09

כן צריך להיות ביקורתי בהכל וכן אני בתקשורת וכן אני ביקורתי במיוחד למה שכתוב בתקשורת ההמונים עליה עיקר הביקורת שלי. הביקורת על השאר זניחה לעומת מה שקורה בתקשורת ההמונים…
אני קורא 3 עיתונים ביום. ידיעות מערב וישראל היום וקורא את כולם ביקורתית מאד. בעיקר ביקורתי כלפי ידיעות ואתר וואלה שעובדים מאד לא אובייקטיבית ויותר מדיי פרובוקטיבית לטעמי.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:16

בקיצור, גם לסמארט תפרו כתב אישום?
שי ניצןןןןןןןןן מגיע לכל פינה!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:37
Reply to  stam

חחחחחחחחחחחחחח
מה עם הכאב ראש? אני עדיין פה…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח רוביו ניסה להוציא פלופ ולא צלח. צריך לקבל טכנית

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:05

לביינס יש כנראה שדה כוח סביבו, מי שמתנגש בו עף 2 מטר אחורה

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 6:08

זה לא משנה את העובדה שזו אכן הייתה עבירת תוקף. זו הבעיה עם ביינס. שחקן ענק, אבל הוא כמעט ואף פעם לא מצליח להגיע ל-30 דקות משחק, לא מעט בגלל שהוא עושה המון עבירות (הלילה 4 ב-20 דקות)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח על לעזאזל דוויט פאוול קיבל טכנית??? לא עשה כלום.
רוביו הכניס לו ראש לבית שחי להוציא עבירה ועשה הצגה עם זריקת ראש ואז!דחף אותו חחחח במקום טכנית לרוביו נתנו טכנית לפאוול?? הזייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאד אוהב את קמרון גונסון. ההוקס לקחו את הקמרון הלא נכון

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:12

סיפורי דקמרון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:51

זה אתה או הגננת?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:10

קעקוע האריה של ריקי מאד מתאים לו.
זה פשוט יפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים נתנו ללוקה לנוח 10 דקות חח

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:11

כנראה הרייטינג של המשחק בין דאלאס לפיניקס היה ממש נמוך אז השופטים החליטו שצריך להסתכל על מהלך פשוט איזה שבע שעות כדי להעלות אותו או שהיו צריכים לדחוף פרסומות והם קיבלו הוראות באוזניה (או שוקר באשך טמיר).
אפילו פנדל בVAR שורקים יותר מהר.

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:13
Reply to  shadow

הזוי כמה זמן זה לקח

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:11

רבע ראשון:
תוצאת 4:15 דקות ראשונות: 4-15 וושינגטון.
פול TO לייקרס. מגי נשלח החוצה.
תוצאת 7:45 דקות אחרונות: 8-33 לייקרס.
בוקס פלוס מינוס: כל הלייקרס בפלוס, חלקם גדול. מגי עם מינוס 1.
מ.ש.ל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא טיפ מאוהד פילי אל תסמכו על סאריץ להוריד לספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאמס מאבדים את המשחק עושים המון שטויות מחלקים מתנות ללוקה. זה הזמן לתת לבוקר את הכדור. יותר מידי הנעת כדור שלא מסתיימת בכלום חוץ מניגורים. בהגנה להביא דאבל טים תמידי. המשחק בורח. תנו להרדוואי וברונסון לנצח

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:17

לדעתי זה של דאלאס פיניקס לא נראית בעניינים. חסרי אנרגיות במשחק בית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתגעגעים לאייטון באריזונה עוד 15 למנייק

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 6:19

לוקה לג'נד למד לעשות את מה שהסקוררים הגדולים יודעים לעשות היטב –
לנצל כל חולשה של היריב. כאשר שומר עליו יריב איטי, הוא "יעשה הארדן" לא פחות טוב מהמקור. כאשר שומר עליו יריב נחות פיזית, הוא נכנס עם הכתף בדיוק כמו לברון בשביל ליצור יתרון בדרך לסל.
מה שמדהים זה שהוא מפגין מגוון כזה רחב של יכולות (זה לא נכתב בנימה צינית. הילד מרשים) כבר בגיל כזה.
השמיים הם הגבול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון. הייתם צריכים להביא עליו דאבל טים עכשיו זה כבר אבוד אפילו קרי קולע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלסטרופוב הלטבי פשוט לא מתקרב לצבע

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:22

צפוף ומפחיד שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עומד על ה3 ומחכה לכדור של לוקה. מונטה אליס 2.21

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:21

השופטים משכו את הכיסא מתחת לבוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאריץ חחח לוקה עשה לו סחרחורת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מנגב את הסאנס

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:24

מדוע הגבון מיובש אחרי פתיחת העונה המצוינת שלו?
הוא הפך לקצה ספסל ללא סיבה

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:24

למרות שאני לא אוהב את זה ואני נגד זה אני מקבל את הפלופים של דונצ'יץ' רק בשביל לשבור את המסורת שלא שורקים ללבנים ועוד מאירופה.
אם היו נותנים לו כבוד אני מניח שהוא לא היה בוחר בטקטיקה הזו אבל הוא יותר חכם ממשחקי הכבוד המטופשים בליגה הזו.

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 6:24

פיניקס יכולים להצטער על המשחק הזה בסוף העונה אם הם מפסידים.
זה יכול להיות המשחק שיכריע על מיקום בין הקבוצות

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:26
Reply to  ADISU33

זה כנראה לא יהיה קרוב. ההפתעה הנעימה של פיניקס לא תניב פירות העונה.

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 6:30

כנראה אתה צודק,הכל זה פוזה והתלהבות של תחילת העונה.
מאמין שהספרס יתפסו את הכיסא הקבוע שלהם בסוף העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

גם אני אבל לא על חשבון הסאנס שאייטון יחזור הם ינצחו הסקור שלו מאד חסר הוא מפלצת בצבע

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:25

הארדוואי חולנע לאחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמיד היה סקורר טוב גם בניקס

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 6:26

כאילו הסאנס שכחו לשחק כדורסל ברבע הרביעי

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:26

לוקה שמע שהקוריוז דפק משחק והחליט שהוא לא משאיר לו את הבמה לבד. בעייני הקוריוז נראה כמו בייבי הוק עם הפלומה הזו על הראש. כמה זמן זה עוד יחזיק כשמתבגרים זה בדרך כלל נושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

הקוריוז היה חולני הם בתחרות סמויה. שניהם כבר שחקני טופ 10 בליגה.
קאווי
הארדן
יאניס
לברון
קרי
דוראנט
לוקה
יאנג
אמביד
ליליארד

אלו לטעמי 10 השחקנים הכי טובים בליגה היום בסדר אקראי
יש גם מיצל בוקר דיוויס שאולי אנשים יכניסו אבל זה אלו םחות או יותר

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 6:27

ללוקה יש מנוי לעונשין – המינימום הנדרש – 15 זריקות בערב. חאלס עם זה אי אפשר לנשום לידו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא בריא להיות הייטר. הרוב עבירות. בעיקר מתנות שחולקו עי הסאנס בלי סיבה

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 6:32

אני מנסה להגמל תעזרו לי

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:29

הוא לא הארדן זה בטוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם הלייקרס ביתרון 16 חחח מהתגובות שלך חשבתי הם בפיגור 16😂

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:30

אתה כרגיל לא קורא מסודר, יש לך יותר מדי מפורט, על המשחק הלא-כוחות הזה 🙂

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:31

עזוב יש לו נקודה להעביר. הוא לא מבין שפוגל בהוראת לברון תמיד מתחיל עם מגי בשביל שהם יכנסו לפיגור בכוונה רק כדי שלברון יוכל להיות המושיע, זה טוב לקמפיין הנשיאות שלו

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:42
Reply to  shadow

רק אל תשכח את ליאת בן ארי!

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:47
Reply to  stam

אתה מבולבל אין לי תואר דוקטור

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:29

ראיתם את הלקט של 'אנשים מועפים משדה הכוח של ביינס'?

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 6:29

דיוויס עם הטייץ הלבן הזה, עם המדים והגרביים הצהובים נראה כמו בשעת כושר עם גלעד ינקלביץ'

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 6:32
Reply to  Smiley
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:30

כמה טריפלים יהיו השנה ללוקה על 40 נקודות ומעלה? יעבור את לברון לשחקן עד גיל 21?
כמה טריפלים היו לראס בגיל של לוקה? גיא לעיונך.

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 6:35

טריפל דאבל זה נתון אוברייטד. מה שענק במשחק של לוקה זה השלוב של הנפח לצד היעילות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:44

הילד גאון ומה שהיה חסר בליגה מאז ימי נוביצקי. איזה ווניל שעושה ביצפר לבלאק פאוור.
1, 2, 3……
לדעתי יהיה יותר טוב ממנו, להשוות לבירד מוקדם מדיי.

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:33

חלאאאאססססס סיימו כבר את המשחק כמה עוד סמים ומכוניות אתם צריכים למכור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחח לוקה צריך להעמיד סטט מהקו

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:40

לא על זה דיברתי. התכוונתי לזה שהלכו לבדוק אם בנפילה של ביינס על הארדאווי הוא לא הוסיף איזה קטנה נו באמת

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:33

בלוק AD, לברון מאחורי הגב, דני גרין לשלשה… כמה רגעי שואוטיים, עלק, על הקבוצה האומללה של וושינגטון.
ההגנה של הלייקרס באה להראות משהו לבראדלי ביל, נאטם על 4 נקודות בתיכף-חצי.

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 6:43
Reply to  stam

כל הכבוד לסילבר שסידר לקבוצה הזו חודשים של התארגנות,ניסויים,צבירת ניצחונות ובניית כימיה וביטחון עם הלוז הפתט הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאריץ הוא עוזר הדאבל טים הכי גרוע כנראה בליגה מביך זה כאילו אין דאבל טים חחח לא לימדו את הבחור אפילו סת קרי ברח לו טמבל גמור. הסאנס חייבים להעיף אותו שחקן מאד חלש

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 6:38

שמעון ראית את המשחק? היום הקוריוז אפילו עשה הגנה מעולה כולל על ברוגדון על וורן ועל לאמב. רק שימשיך ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אפילו צחקתי על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש להוקס שנתיים לארגן ליאנג קבוצה אחרת סיכוי טוב שאומר להם ביי ביי וכן אני יודע שרוקים תמיד מאריכים חוזים ב2בוצת האם וכו אבל היוםצעם הפרסום והכל ישלימו את ההפרש בחוזה המקס. כדאי להוקס להתעורר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:39

זהו
תם הטקס בפיניקס
לוקה עם עוד טריפל מפלצתי.
הוא היוניקורן האמיתי באן בי איי.
הוא MVP
הוא היה רוקי העונה בשנה שעברה.
והכל יהיה הסטוריה.

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:41

השתדל ניסה אפילו נשאר עד הסוף על המגרש אבל לא השיג את הריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

כן חחחח עד השנייה האחרונה ניסה את הריב

ADISU33
ADISU33
30 בנובמבר 2019 6:47
Reply to  shadow

חחחחח כן אהה קלטתי את זה ,עמד מתחת לסל וחיכה לכדור .
אבל לא ,בעיני האוהדים רק ראס הוא המנפח סטט היחיד בהיסטוריה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:50
Reply to  ADISU33

🙂
נו, אז נחליק לו על 1?
אל תהיו קטנוניים חחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווש האלו אפילו לצפות בלייקרס לא נותנים לי המשחק שם מת יותר מאיזייה תומאס.
נאלץ בצער סבל ויגון רב לצפות בפורטלנד בולס

אשך טמיר המקורי
30 בנובמבר 2019 6:43

אל תעשה את זה. יש לך עוד למה לחיות!

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:43

אתה מבין זה מה שקורה שמוציאים את מגי מוקדם מדיי היו צריכים לחכות למחצית שתהיה לפחות אשליה של מתח. לא כל יום יוסטון

stam
stam
30 בנובמבר 2019 6:50
Reply to  shadow

משחק מת ולא כוחות, לא אוהב כאלה. נראה לי חותך.
לא מבין איך וושינגטון קולעים בסיטונות כל התקופה האחרונה. ראיתי אותם במשחק עם הספרז, טסו כמו משוגעים, חשבתי שזה איזה שגעון של אותו ערב, והספרז היו אאוט.
ברגע שבאה הגנה רצינית, זה עצוב לראות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:47

לכל מי שקורא לרוביו נגר, שימון בשבילך, בבקשה להסתכל בסטטיסטיקה של היום…

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:50

מה דעתכם לברון ינוח בחצי השני או שהוא ישחק עוד קצת בשביל "להבטיח" את הניצחון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלסטרופוב מלטביה שימו לב לזה

34 דק משחק עם 2 נק ב0 מ8 מהשדה!!! וכל החצי השני שראיתי לא התקרב אפילו לאזור הצבע שמע אולי שזה אזור נחיתת הטילים של ראס מטקסס ולקה בחרדה

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:54

ראה שם את ביינס הויקינג ואמר לעצמו שזה לא שווה אכילס או מיניסקוס או מה שלא היה לו. אני עוד צעיר כל הקריירה לפני מה אני צריך את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂😂😂😂😂 בדיוק

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 6:53

וויטסייד עם 7 בלוקים ב 19 דקות😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

ברייטסייד?

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:04

אני כבר מזמן חושב שהוא לא גרוע כמו שעושים ממנו. סמיילי איפה אתה בעניין

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:14
Reply to  shadow

הבעיה אצלו זה לחלוטין בראש. הוא נראה לפעמים חסר חשק לחלוטין ו/או שנותן לדברים קטנים להוציא אותו מהמשחק.
כמו ששאק אמר לפני איזה כמה שבועות. פשוט תשחק ואל תתעסק בשטויות.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 6:55

השריקה שלילארד קיבל עכשיו… איזה אוטומטיות של שופט. בכלל לא נגע בו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂 דרג בכיר תת אלוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:56
Reply to  Smiley

אז גם לך יש טענות לשיפוט?
מעניין

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:01

זה הכל התקשורת… היא מוציאה אותי מהקשרי… 😉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:07
Reply to  Smiley

כנראה שלא חווית מצב שבו דבריך הוצאו מהקשרם בתקשורת.
אני כן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 6:55

כרמלו עם 14 ו 10
יפה לו כרמלו.

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:00

פוינט לברון. במילה אחת?
מרשים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא למה באמת גבון קרטר מיובש לאחרונה ואיזה אלי אוקובו מקבל מקום במקומו?

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:03

מיד אחרי הפציעה של רוביו, זה דווקא היה קארטר שקיבל את ההזדמנות, אבל הוא נתן משחקים לא טובים, בעוד שאוקובו היה מצוין מהספסל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:01

אני חושב שאפרו זה לא רק יופי של שיק לשחקן כדורסל! זה כלי יעיל לבלבל את האויב וזה גם מסתיר לשחקנים מהקבוצה היריבה את הסל. יהיה נחמד לראות איך האם בי איי יתמלא בשחקני אפרו. זה בכלל טוב וידידותי לסביבה. תחשבו על ציפורים בסכנת הכחדה שיכולות לבנות קן בתוך האפרו. אפרו גדול יכול להכיל בקלות ביצים של נשר או אפילו יען….

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:02

לא רק שהוא לא נח אלא עלה מיד עם תחילת המחצית. מרשים! כנראה הרבע השלישי של וושינגטון הוא כמו של גולדן האגדית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:05

מלו אוהב את מרכז העניינים אז המרכז יזוז לאוריגון….

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:06

עוד בלוק של וויטסייד

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:07

רשימה של קבוצות שלא פותחות עם השחקנים המובילים שלהם בתחילת הרבע השלישי, גם כאשר הן ביתרון של 20 הפרש –
לא. אין כזו. יש הרבה שמורידות את הכוכבים לפני/בתחילת רבע האחרון (אם ההפרש מצדיק מהלך כזה). אחרי 2 רבעים בלבד?
לא.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 7:13

לא תלמד פעם לא להגיב לפרובוקציה, ועוד הכי נדושה בעולם?
מה קשור עובדות להייטריזם. אין קשר.
.
הקיצר – ניג'סתי לך פעמיים, אולי אתה יודע, לא אציק שוב – חוזה שהוארך מסכום X לסכום בעתיד Y – מה ייספר בטרייד על אותו שחקן, וממתי?

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:16
Reply to  stam

דווקא עניתי לך (תגובה 173). לא נורא, קשה לעקוב בבלוג החי.
.
בבקשה, שוב:
יש כמה סוגים של הארכת חוזה. את הדסיגנייטד ווטרן (הארכה של שחקנים עם 8 או 9 שנים בליגה) אי אפשר להעביר בטרייד למשך שנה. שחקן שהארכת החוזה שלו היא ל-5 שנים (כולל השנים שנותו לו בחוזה המקורי), אפשר להעביר בטרייד.

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:17
Reply to  stam

לגבי הסכומים –
בטרייד מחושבים רק הסכומים של העונה הנוכחית, ולא אלו של עונות עתידיות.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 7:37

תודה, דווקא בדקתי קודם… לא נורא.
אוקיי, אז אם אני מטריד את לברט העונה, זה ייחשב רק כ-3 מיל', ולא ה-17 בערך של העונות הבאות, כן?
ומתי בכלל נגמר חוזה?

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:44
Reply to  stam

לברט הוא דוגמה טובה להארכת חוזה שאפשר להעביר בטרייד (החוזים שאי אפשר, זה בגלל שהשחקן מקבל תנאים שרק "קבוצת הבית" שלו יכולה לתת לו, ברמת אורך החוזה, ומדרגות השכר – תופסת של 5% בשנה, או 8% בשנה).
אז כן, רק 2.6 מיליון נחשבים לצורכי חישוב, והחוזה ממשיך בקבוצתו החדשה (או אחרת, במקרה של טרייד עתידי נוסף) עד לתומו, בקיץ 23'.

stam
stam
30 בנובמבר 2019 8:11

אוקיי, ברור לגמרי.
זה התחיל פה מהצעת טרייד של אולדריג' על לברט – וזה פשוט לא יוכל להתבצע העונה, אם ככה… החוזה הנוכחי של לברט זעום, הוא טוב מדי עבור טרייד. אולדריג' עם ה-20 ומשהו מיליון, יחייב להטריד עוד חצי מהנטס כדי שזה יקרה.
או ש – מחכים לעונה הבאה, שאז מבשיל החוזה החדש, ואז.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:09

והנה מלו עם שלשה
בפורטלנד אוהבים אותו.
חסר לי מאונט הוד עם השלג לעוד יום סקי מושלם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:11

בכלל חלוקת הנקודות שם מצויינת עם 4 שחקנים של כ 20 נקודות. הרבה יותר קבוצתי מאשר 40 ליילארד ועוד 25 מקאלום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:12

הבעייה שלהם שהביאו את חסן במקום קנטר….

עידן
עידן
30 בנובמבר 2019 7:26

הבעיה שלהם שנורקיץ פצוע לשנה.קנטר היה המחליף

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:13

יאללה, שיהיה לו בהצלחה.
איזה סיפור ענק זה יהיה אם כרמלו ממשיך ביכולת הנוכחית, פורטלנד מעפילים לפלייאוף, והוא זוכה בתואר "השחקן המשתפר"?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:17

רק שלא יקפוץ לו פתאום המלו וזו באמת אופציה ריאלית.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:12

האין הגנה של הבלייזרס משאירה את הבולס במשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:17
Reply to  Smiley

אולי צריכים להחזיר את כרמלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:20

וויטסייד הזה
רגע אחד הוא עם בלוק יפה משום מקום ואחרי זה נותן לשחקן המון המון פרי ספייס לעשות סל קל.
ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 7:22

מלו הוא הגו טו גאי של פורטלנד LOL

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:25

הוא הוריד במשקל, נראה דינמי רק לצערו הוא לא קיבל את העידכון שהוא הורד לדרגת זרג

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:23

ווייטסייד עם 10 בלוקים נראה לי שזה שיא בפורטלנד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:27

כרמלו עם עוד משחק מצוין.
לא יהיה מה שיהרוס לו את זה היום.
לראות שחקנים כמוהו וכמו רוז חוזרים לעניינים, ממש מרגש.

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:30

עוד צ'אלנג' כושל של השופטים מביך ומושחת ברמות שאי אפשר לתאר

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 7:30

מה קרה לברגים בראש של חסן? הם נראים מהודקים לעילא.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:31

מתישהו הוא צריך להבין שהוא בשנת חוזה

shadow
shadow
30 בנובמבר 2019 7:34
Reply to  Smiley

היה לנו דו שיח על זה לא מזמן גם אז לא הבנתי מה אתם מדברים. מושפעים יותר מדי מטרנדים בבלוג החי. הוא עושה עבודה מתחילת העונה

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 7:36
Reply to  shadow

כן אני זוכר. אם הוא ימשיך ככה אז בהחלט צדקת אבל יש לי תחושה שהיום זה היוצא מהכלל ולא הכלל. נחיה ונראה.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:37
Reply to  shadow

אתה יכול לראות על השפת גוף שלו לפעמים כאילו הוא חסר חשק. היה פעם אחת שהצוות של TNT דיבר על זה. ששאק אמר שפשוט יתרכז בכדורסל ויבוא כל יום לשחק כמו שהוא צריך לשחק (כמו היום). זה היה אחרי מחצית רעה שלו, אני לא זוכר באיזה משחק.
היכולת שלו היא לא כזו שנפגעת עם הזמן כי הוא ארוך וחזק. זה פשוט הברגים בראש

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:42
Reply to  shadow

הוא יכול להיות עבור הבלייזרס מה שגובר עבור הג'אז. לאטום את הצבע. ולדעתי יש לו קליעה לא רעה מחצי מרחק (מה שאין לגובר).

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 7:46
Reply to  Smiley

https://www.basketball-reference.com/players/w/whiteha01.html#all_shooting
אכן קליעה סבירה
איך הוא בפיק&רול?

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:51

זה עניין איך משתמשים בו, הוא מספיק נייד לרוץ אץ המגרש. אבל החוזק שלו יהיה להתגלגל לסל. יש לו גוף גדול ככה שחסימה שלו יכולה בהחלט להכריח חילוף.
אבל שוב, הכל אצלו זה שאלה בראש. כמו עם דוויט שעשה את הסוויץ'. הוא צריך להבין שהוא שחקן משלים ולא אמור להיות שחקן מטרה בצבע כדי לחפור כי המשחק כבר לא עובד ככה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:31

הנה הגיע ד"ר חסן ג'קיל לשים חותמת על הניצחון של פורטלנד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30 בנובמבר 2019 7:34

שבת שלום לכולם

זיו פנמה
30 בנובמבר 2019 14:44

שבת שלום חביבי

גיא הירוק
Admin
30 בנובמבר 2019 7:47

זה פשוט דוחה.
לראות כוכב מזדקן שמחזיק מעצמו HOF,
ככה מנצל את זמן הזבל,
אולי אפילו זמן המיץ של הזבל,
בשביל לנפח סטטיסטיקות.
די!
נמאסת,
דוייט האוורד…

חגי "התותח" ניסני
Editor
30 בנובמבר 2019 7:51

גיא אתה חייב להתאמן על זה – זה לא נשמע אמין.

Smiley
Editor
30 בנובמבר 2019 7:53

היית צריך לזרוק גם קטנה לכרמלו

stam
stam
30 בנובמבר 2019 7:56

אלכס קארוסו:
במשחק נטול מתח, בית, אווירה נינוחה, קח את המפתחות ותראה לנו מה אתה שווה, על 20 דקות ארוכות:
2 נקודות, אפס מ-3 נסיונות, 2 מהעונשין מתוך 4, וזה *שוטינג* גארד, כן?
נצחון לקבוצה ב-22 הפרש. קארוסו עם מינוס 1.
כלום אין בו. פשוט כלום. קצת האסל בהגנה לפעמים, אבל אין לו שום NBA-לוול סקיל, כלשהו, שיזכה אותו בפאקינג מקום בלייקרס.
זה לא ערב מקרי. זה מה שהוא. בדיחת אינטרנט שיצאה מכל פרופורציה. הביתה, מהר מהר.

KingJames23
KingJames23
30 בנובמבר 2019 8:35
Reply to  stam

הוא יראה פחוות דקות שבראדלי יחזור למגרשים